מדיניות משלוחים

[עודכן לאחרונה: 24 לחודש מרץ 2024]

מדיניות משלוחים ואספקה של ר.ע ירוק פארם בע"מ ח.פ 516089067

מדיניות זו לא תחול על מוצרי מוכר חיצוני, כהגדרתם בסעיף 4 לתקנון ותנאי השימוש של האתר של ר.ע ירוק פארם בע"מ.

מדיניות המשלוחים של כל מוכר חיצוני מפורטת בעמודי המוצר שנמכרים על ידו, בלשונית 'פרטי מוכר ומדיניות משלוחים והחזרות'.

לא ניתן לבצע רכישות באתר הקשורות לעיר אילת (לא במסגרת איסוף עצמי מסניף באילת ולא במסגרת הזמנה המסופקת על ידי שליח לכתובת באילת).

אפשרויות משלוח ואיסוף:

איסוף לאותו יום עסקים:

א. במהלך הזמנה של מוצרים שנרכשו באתר ר.ע ירוק פארם בע"מ, ניתן לבחור באפשרות לאיסוף עצמי (ללא עלות) מהמרכז הלוגיסטי שלנו בהגביש 4, נתניה, הזמינים לבחירת הלקוח במעמד ביצוע ההזמנה. הזמנה לאיסוף עצמי תסופק באותו יום עסקים, החל מהשעה 17:00.

ב. איסוף עצמי באותו היום יתאפשר כאשר כל המוצרים בסל הקניות זמינים במרכז הלוגיסטי. במידה וחלק מהמוצרים בסל הקניות לא יהיו זמינים לאיסוף באותו היום, תינתן ללקוח האפשרות לבחור בין: (1) הסרת המוצרים החסרים מסל הקניות או (2) לשנות את מועד האיסוף ליום העסקים הבא.

ג. הזמנה אשר במסגרתה הוזמנו גם (או רק) תרופה/ות (ללא מרשם), איסופה יתאפשר באמצעות איסוף באותו היום בלבד. כך שבמקרה בו חלק מהמוצרים הנוספים בסל הקניות לא יהיו זמינים לאיסוף באותו היום, יהיה על הלקוח להסיר את המוצרים החסרים מסל הקניות, והלקוח לא יוכל לשנות את מועד האיסוף ליום העסקים הבא.

לוחות זמנים בהזמנה לאיסוף באותו יום עסקים:

– הזמנה שתתקבל בימים א' – ה' עד השעה 17:59 תהיה מוכנה באותו יום.
– הזמנה שתתקבל בימים א' – ה' לאחר השעה 18:00 תהיה מוכנה ביום למחרת.
– הזמנה שתתקבל בימי ו' וערבי חג, עד השעה 11:59 תהיה מוכנה עד השעה 14:00.
– הזמנה שתתקבל במהלך השבת או החג, עד השעה 20:00 תסופק ביום העסקים שלמחרת
– ⁠
איסוף ליום העסקים הבא (במידה ותיפתח אפשרות באתר, עקב פריטים בסל הקניות שאינם במלאי):

– הזמנה שתתקבל בימים א'-ד' עד השעה 20:00 תסופק ביום העסקים הבא, אחרי השעה 17:00.
– הזמנה שתתקבל בימים א'-ג' החל מהשעה 20:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם.
– הזמנה שתתקבל החל מיום ד' בשעה 20:00 ועד ליום ה' ב-20:00 תסופק ביום א'.
– הזמנה שתתקבל ביום ה' – החל מהשעה 20:00 ועד יום ו' בשעה 12:00 תסופק ביום ב'.
– הזמנה שתתקבל ביום ו' החל מהשעה 12:00 ועד שבת בשעה 20:00 תסופק ביום ב'.

כשההזמנה מוכנה לאיסוף:

כשההזמנה תהא מוכנה לאיסוף במרכז הלוגיסטי של ר.ע ירוק פארם בע"מ, הלקוח יקבל הודעת SMS ו/או דואר אלקטרוני, בהתאם לפרטי הקשר שמסר בעת ביצוע ההזמנה. הלקוח יוכל להגיע למרכז הלוגיסטי ולאסוף את המשלוח בהתאם להוראות שהתקבלו.

במקרה שהלקוח לא יאסוף את המוצרים:

אם הלקוח לא יגיע לאסוף את המוצרים תוך 2 ימי עסקים מהמועד בו קיבל הודעה, ר.ע ירוק פארם בע"מ רשאית לבטל את ההזמנה (ללא חיוב הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול וכן לשקול למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באתר.

תקופות של מכירות מיוחדות:

בתקופות של מכירות מיוחדות וב-7 ימים שלאחריהן, איסוף באותו יום לא יתאפשר, וההזמנות יהיו מוכנות לאיסוף עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.

משלוח ליום העסקים הבא:

לקוחות יוכלו לבחור במשלוח ליום העסקים הבא לכתובת בישראל, בהתאם לאזורי המשלוח של ר.ע ירוק פארם בע"מ. עלות המשלוח תוגדר בהתאם לסכום ההזמנה ולתנאים המפורטים באתר.

הערות חשובות:

– ר.ע ירוק פארם בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ולשנות את מדיניות המשלוחים והאספקה, תעריפי המשלוח, ואת אזורי המשלוח, בכל עת וללא צורך בהודעה מראש.
– ימיחול המועד, ערבי חג וחגים ייחשבו כימי עסקים לא רגילים, ותיתכן השפעה על זמני המשלוח והאיסוף.

שירות לקוחות ותמיכה:

לשאלות, בירורים או תמיכה, לקוחות מוזמנים לפנות למרכז השירות של ר.ע ירוק פארם בע"מ דרך עמוד 'צור קשר' באתר. צוות התמיכה ישמח לעזור בכל שאלה או בעיה שעלולה לעלות בקשר עם הזמנות, משלוחים, או מוצרים.

משלוחים מיוחדים:

ר.ע ירוק פארם בע"מ מתחייבת להעניק שירות משלוחים גמיש ונוח, כולל אפשרות למשלוחים מהירים לפי דרישה, בהתאם לתנאים ולעלות הנקובים באתר. במקרים מסוימים, ניתן יהיה לבצע תיאום מיוחד עם מחלקת שירות הלקוחות בטלפון 09-830-500 לשירותים מעבר למה שמצוין באתר.

התחייבות לאיכות ולמענה מהיר:

ר.ע ירוק פארם בע"מ מחויבת לספק שירות לקוחות מצוין, עם דגש על איכות המוצרים והשירות. אנו מבטיחים לטפל בכל הזמנה ופנייה במהירות האפשרית, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של מקצועיות ואמינות.

עדכונים ושינויים:

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע עדכונים ושינויים במדיניות המשלוחים והאספקה ללא הודעה מוקדמת. על מנת להישאר מעודכנים, אנו ממליצים ללקוחותינו לבדוק את האתר לעיתים קרובות.

ר.ע ירוק פארם בע"מ מודה לכם על בחירתכם בשירותינו ומבטיחה לעמוד לרשותכם עם שירות אמין, מקצועי ואדיב. אנו שמחים לשרת אתכם ולעמוד לרשותכם בכל שאלה או צורך, עם התמקדות בשביעות רצון הלקוח כמעלה עליונה בכל פעילותנו.

אחריות ותמיכה במוצרים:

במקרה של צורך בתמיכה או אם נתקלתם בבעיה עם אחד ממוצרינו, ר.ע ירוק פארם בע"מ מתחייבת לספק מענה מהיר ויעיל. אנו מציעים תמיכה מקצועית לכל שאלה או תקלה, ומחויבים לספק פתרונות אפקטיביים המבטיחים את שביעות רצונכם.

משוב והמלצות:

אנו מזמינים אתכם לשתף אותנו בחוויותיכם משימוש בשירותי ר.ע ירוק פארם בע"מ ולהעביר לנו משובים או המלצות לשיפור. המשוב שלכם חשוב לנו ומהווה מקור מידע ערכי המאפשר לנו להמשיך ולשפר את שירותינו.

פרטי קשר:

לכל שאלה, בירור או פנייה, אנא הרגישו חופשי לפנות אל מרכז השירות והתמיכה של ר.ע ירוק פארם בע"מ, באמצעות עמוד 'צור קשר' באתר או דרך קווי התמיכה הטלפוניים שלנו במספר 03-830-5000 צוות התמיכה שלנו זמין ומוכן לעזור בכל עת, כדי להבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר.

אנו מודים לכם על בחירת ר.ע ירוק פארם בע"מ ונשמח לשרת אתכם גם בעתיד.